Oldalak

2011. február 2., szerda

Steve Brown győzni szeretne



Steve Brown győzni szeretne.
Steve Brown úgy gondolja csak a legjobb formáját nyújtva lesz esélye legyőzni Phil Taylor-t a Pénteken kezdődő Players Championship Finals-en. A Bristol-i Brown a tizenötszörös világbajnok Phil Taylor ellen kezd a 250 ezer angol font összdíjazású verseny első fordulójában.

„Ez egy hatalmas kihívás és tudom, hogy csak akkor van esélyem, ha életem legjobb formáját nyújtom” mondta Brown.
„Kétszer játszottam Taylor ellen ezt a versenyt megelőzően, és mindkétszer vezettem ellene, bár a végén kikaptam tőle. Nagyon fontosnak tartom, hogy megtörjem a lendületét és ezzel gondolkodásra késztessem.” - folytatta Brown.
„Amíg tudok két tripla húszast dobni körönként és kiszállni minden első lehetőségre, addig van esélyem.”
Amennyiben Brown sikeressen veszi az első akadályt és túljut Taylor-on, akkor a PDC világranglista 3. James Wade vagy a szintén Bristol-i Mark Dudbridge lesz az ellenfele. Dudbridge-el egyébként gyakran együtt utaznak a külömböző PDC versenyekre, illetve sokszor gyakorolnak együtt.
„Ha túljutnék Taylor-on akkor sem lenne sokkal könnyebb dolgom, hiszen James Wade, vagy Mark Dudbridge várna rám a következő fordulóban” - tette hozzá Brown.
„Természetessen jó lenne játszani Mark ellen, hiszen mindketten Bristol-iak vagyunk, de most egyenlőre a pénteki mérkőzésre kell koncentrálnom."
Brown 36 helyet lépett feljebb a PDC világranglistáján az elmult 12 hónapban, és kvalifikálni tudta magát a World Matchplay-re, a World Grand Prix-re, és a világbajnokságra is.
„Nem lehet a tapasztalatot megvásárolni, de én már sok mérkőzést megnyertem az elmult 12 hónapban és játszottam négy televíziós eseményen is, miáltal sokkal jobb játékos lettem és jobb ember."
„Sok minden változott a világbajnokság óta, kaptam egy nagyon jó szponzort és érkezett egy új menedzserem. Az emberek megmutatták, hogy milyen sok van bennem és ideje meghálálni nekik ezt."
„A rövidtávú célom az, hogy bekerüljek a legjobb 32-be. Ha pénteken túljutok Phil-en és sikerül egy jó sorozatom, akkor ez könnyen meg is valósulhat.”

Nincsenek megjegyzések: