Oldalak

2011. február 11., péntek

888.com Premier League Darts - Első este - ÖSSZEFOGLALÓ

Végetért az első forduló a 888.com Premier League Darts-ban ma este. A Londoni O2 Arénában 10.000 néző elött kezdődött meg a 14 Csütörtöki estén át tartó sorozat. Nagyon izgalmasra sikeredett már az első forduló is és nem is kívánhatnánk jobbat kezdésnek mint amit ma láttunk.










Eredmények:
888.com Premier League Darts
Első hét
Február 10 - The O2, London

Mark Webster 8-3 James Wade
Gary Anderson 8-5 Simon Whitlock
Raymond van Barneveld 6-8 Terry Jenkins
Adrian Lewis 8-2 Phil Taylor

Mark Webster 8-3 James Wade

Mark Webster győzelemmel ünnepelte debütálását a 888.com Premier League Darts-ban. Miután magabiztosan verte a 2009-es bajnokot James Wade-et a Londoni O2 arénában.
Mindkét játékos a makximumot hozta ki magából az O2 Aréna 10.000 nézője elött. Webster egy 11 nyilas leggel kezdte a mérkőzést 100-as kiszállóval megfejelve. A második leget Wade nyerte miután a mérkőzés során már másodszor dobott 180-at. Majd hozta a harmadik leget is majd a negyedikben Wade hibáit kihasználva egyenlített Webster egy 13 nyilas leggel.Webster a szünet után beindult és meg sem ált. 13 és 11 nyilas leget is produkált mieött dobott volna egy 101-es kiszállót ekkor már 6-3 volt a javára. A mérközésen már nem volt változás az utolsó két leget hozta Webster így egy kellemes kezdést könyvelhetett el.
„Ez egy tökéletes kezdés volt számomra.” mondta Wade Sosem szeretnéd elveszíteni az első mérkőzést és csak nyerni és nyerni minden meccset.” „Nagyon örülök a dobásaimnak és az hogy a kiszállóim felét jól dobtam az elég jó volt úgy érzem.”


Gary Anderson 8-5 Simon Whitlock

A mai éjszaka a debütálóké volt hiszen Gary Anderson szintén győzelemmel kezdte idei szereplését a 888.com Premier League Darts-ban. A szenvedő fél az Ausztrál Simon Whitlock volt.
A két játékos összesen 11 180-as dobáson osztozott a mérközés folyamán. A játékosok fej-fej mellet haladtak a szünetig amikor is 3-3 volt az állás. A szünet után azonban Anderson rákapcsolt és Whitlock hibáinak is köszönhetően 6-3 ra elhúzott. Whitlock ugyan még fel tudott jönni 7-5-re de itt ismét hibázott hiszen 5 nyilat dobhatott a dupla 10-re de elhibázta. Addigra Anderson is megérkezett a kiszállóhoz és egy 120-as kiszállóval hozta élete első PLD mérkőzését.
„Láttam Webstert felmenni a szinpadra és láttam milyen nagyszerüen játszott és nyerte meg élete első Premier League mérkőzését és én is ezt szerettem volna megcsinálni.”  mondta Anderson
„Nagyon ideges voltam a mérkőzés elött de ez kaz első leg után kezdett alább hagyni. Örülök, hogy sikerült egy jó rajt és úgy érzem a játékom egyre jobb.”


Terry Jenkins 8-6 Raymond van Barneveld

Terry Jenkins 6-4 ről felálva nyert  Raymond van Barneveld ellen az este harmadik mérkőzésén.
A Holland ász akinek tavaly első ízben nem sikerült csak a rájátszásba kerülnie 2006-os indulása óta nagyon jól kezdte a mérkőzést. El is húzott 6-4-re. Ekkor azonban a Jenkins megrázta magát és három 180-as dobással is kiegyenlítette a mérközést . 6-6 volt ekkor az állás. Jenkins egy 13 nyilas leggel és egy 76-os kiszállóval saját maga fele billentette a mérleg nyelvét. Az utolsó legben aztán  Barneveld hibázott egy dupla 18-as kiszállót egy 113-as kiszállóról, és Jenkins egy könnyű első nyilas dupla 20-al hozta a 8. leget és ezzel együtt a győzelmet.
„Boldog vagyok, hogy nyertem de nem vagyok boldog azzal ahogy nyertem. Mondta Jenkins a mérkőzés végén majd hozzátette: „Gyakorlás közben fantasztikus voltam de mindezt a szinpadon már nem tudtam megvalósítani.”


Adrian Lewis 8-2 Phil Tayor

Phil Taylor a legnehezebb estét élte át ma az O2 arénában. Az idei Világbajnok Adrian Lewis 8-2 arányban legyőzte a 15-szörös Világbajnokot. Hihetetlen mérkőzést produkált A Stoke-i darts-os azzal, hogy az első 6 legét megnyerte és Taylor-tól nem jött válasz ezalatt. Lewis 100.79-es átlagot produkált a mérkőzésen.
“Phil mindent megtett a mérkőzésen és ha én meg tudom verni a legjobb játékost 8-2-re akkor bárkit meg tudok verni”.  fogalmazott Lewis. “Nagyon koncentráltam a mérkőzés folyanán és nagyon jól dolgoztam de nem szabad nagyon elrugaszkodnom a talajtóh hiszen ez még csak az első forduló volt a 14-ből. Következetesnek kell maradnom. Phil nagyon dekoncentrált volt de én tudom, hogy javítani fog és remélem én is.”



Nincsenek megjegyzések: