Oldalak

2011. február 18., péntek

Phil Taylor nem tervezi a két éves szünetet.

Phil Taylor A BBC Radio Stoke-nak adott interjúban elmondta, hogy nem tervez semmien szünetet.A 15-szörös Világbajnok azt azért elismerte az elmult 25 év folyamatos magasszintű játékának hatásai most érződnek.
Az 50 éves Taylor azután nyilatkozott miután legyőzte Mark Webster-t Nottingham-ban a Premier League-ben. Ez volt Taylor idei első győzelme. 




"Amit nekem kellett az pár hét szünet és egy kis pihenés," mondta Taylor.

"Ez egy szellemi játék és ha szellemileg nem vagy rendben akkor nem fogsz nyerni," folytatta Taylor.

"50 éves vagyok és már 25 éve játszom a legmagasabb szinten és mindíg ugyanazt csináltam, ha valaki a földre nyom akkor én mégerősebben kapaszkodom feljebb."

"Nem szeretem ha legyőznek és multhéten teljessen megalázottnak éreztem magam." (Miután Londonban 8-2-re kikapott Adrian Lewis-től)

Taylor visszavágott Wabster-nek a Világbajnokságon elszenvedett vereségért most Csütörtökön annak ellenére, hogy A wales-i egy 160-as és egy 170-es kiszállót is dobott.

"Ő az egyik jegjobb fiatal játékos, " mondta Taylor majd hozzátette "Helyezd nagy nomás alá és akkor kiadja magából a maximumot."

A jelenlegi PDC Világbajnok Lewis 8-6-os vereséget szenvedett az újra magára találó James Wade ellen mult Csütörtökön. A BBC Stoke-nak elmondta, 

"Nem érzem hogy rosszul játszottam volna az átlagom is 100 felett volt."

"Jövőhéten egy kemény mérkőzés vár rám, de én ott leszek és harcolok keményen."

Gary Anderson vezeti a táblázatot egyedül, miután legyőzte Terry Jenkins-t 8-4 arányban.
Raymond van Barneveld is bizonyította jó formáját miután legyőzte az ausztrál Simon Whitlock-ot.

Nincsenek megjegyzések: