Oldalak

2011. február 23., szerda

Exkluzív interjú Wayne Mardle-el




 „Ezt az életformát én választottam és ez a munka ezzel jár. Nem panaszkodom. Szeretem csinálni.”









Mikor születtél és hol nőttél fel?

„1973. Május 10-én születtem Észak-London-ban, Islington-ban ott is nőttem fel, de most Romfordban lakom Essex-ben.”

Mennyi idős voltál amikor az első darts-ot eldobtad?

„11 éves voltam. Nagyon nagyon régen volt. Ha-ha.”
 
Szerinted mitől függ, hogy kiből lesz nagy darts játékos?

„Minden dartsjátékosban van egyfajta tehetség és hogy ezt hogyan tudja fejleszteni az változó. Nagyon sok játékos játszik jól de csak kevés játékos képes nagy nyomás előtt kiélezett helyzetben jól játszani.”

Mivel foglalkoztál mielőtt úgy döntöttél, hogy profi játékos leszel és szeretted-e csinálni?

„Számlázáson dolgoztam egy cégnél. Nagyon szerettem a munkámat, rengeteg jó emberrel találkoztam.”

Volt mentorod a darts-os karriered kezdetén? Édesapád egyengette az utadat, mit gondolsz édesapád játékáról? Mi az, amit ő tanított neked?

„Mindíg is édesapám volt a mentorom. Annak ellenére, hogy ő sosem volt darts játékos tőle tanultam meg élvezni a játékot és, hogy lesznek majd rossz és jó dolgok, de én csak élvezzem a játékot.”

Mikor gondoltad úgy, hogy profi darts játékos leszel?

„Már 10 éve játszottam amikor úgy döntöttem megpróbálom a profik között. Tehát 21 éves koromban lettem profi.”


Mennyi időt gyakorolsz egy nap és hogyan?

„Két órát gyakorlom naponta 20 percig csak tripla 20. 1 óra kiszálló gyakorlás 81-től felfele. A végén 40 perc nagyszektor gyakorlás 20, 18, 19 stb.”

Mi az, ami edzés közben motivál?

„Szeretem amit csinálok és szeretem az életem. A feleségemmel együtt boldogok vagyunk, hát ez az ami motivál.”

Van olyan játékos a viládon akivel sohasem játszottál pedig szerettél volna?

„Jocky Wilson. Ő egy legenda.”

A munkád rengeteg utazással jár. Hogyan dolgozod ezt fel?

„Ezt az életformát én választottam és ez a munka ezzel jár. Nem panaszkodom. Szeretem csinálni.”

Melyik országban érezted a legjobban magad, 
mint darts játékos?

„Japánban. Ők olyan udvariasak voltak velem, no és persze az ételek. Oh.. azok az ételek...”

Milyen tanácsot tudnál adni annak aki első versenyére készül?

„Élvezze a játékot.  Ne foglalkozzon semmivel csak dobjon.”

Hogyan kezeled a vereséget, főleg akkor ha tudod magadról, hogy jól játszottál és mindent beleadtál a másik mégis legyőzött?

„Ha tudom, hogy jól játszottam nagyon ideges tudok lenni. De olyan nincs, hogy mindíg nyersz.”

Részt veszel valamilyen darts szervezet életében? Mi az amin változtatnál a darts világán belül?

„Nem veszek részt semmilyen döntéshozó szervezet életében. De ha lehetne akkor azt mondanám, hogy legyen csak egy Világbajnokság.”

Mi a véleményed a darts részvételéről az Olimpián?

„Ez egy kifejezetten ügyességi sport és természetesen ott lenne a helye az Olimpián.”

Biztos már sokan kérdezték, hogy honnan jött a Hawaii ing ötlete?

„Ez egy viccnek indult és azért, hogy meghökkentsek vele mindenkit.”

 
A családod mennyire támogatja a darts-os karrieredet?

„Az életemben a legfontosabb a családom a feleségem és mivel nincsen gyermekünk így a kutyám Toby. Donna a feleségem maga is játszott, méghozzá elég jól, ezért ő tudja miken megyek keresztül. Ő megért engem és ő a legjobb barátom is.”


Mit csinálsz ha éppen nem darts-ozol? Mivel töltöd az idődet?

„Mindenféle sportot kedvelek, szurkolója vagyok a Tottenhan Hotspur focicsapatának, de legfőképp szeretek pokerezni és golfozni.”

Kedvenc városod?

„Több is van, de Las Vegas és Miami a két nagy kedvenc.”

Kedvenc ételed?

„Porterhouse steak közepesen átsütve - a Mortons-ban Las Vegas-ban.”

Mondj valamit magadról amit nagyon sokan még nem tudnak...

„Néha arról álmodom, hogy újra felülök a régi BMX-emre és külömböző  trükköket csinálok rajta.”

Mi a legnagyobb lecke amit megtanultál az életben?

„A család a legfontossabb a világon. Nincs olyan, hogy ingyen ebéd. Élvezd az életet.”
„Remélem ezek azok a válaszok, amire vártatok.”

Űgy tűnik Wayne Mardle egy igazi hiteles ember aki megtanulta mi az ami fontos az életben, család , család, család és a jó ételek. Egy fantasztikus embert ismertünk meg és kívánunk neki újabb sikereket és hogy újra az élmezőnybe kerüljön. Köszönjük az interjút.

Nincsenek megjegyzések: