Oldalak

2011. február 25., péntek

888.com Premier League Darts - Harmadik este - ÖSSZEFOGLALÓ

Véget ért a 888.com Premier League Darts harmadik estéje a Belfast-i Odyssey Arénában. Ismét egy izgalmas fordulón vagyunk túl. Az ausztrál Simon Whitlock megszerezte első győzelmét. Gary Anderson pedig továbbra is tartja remek formáját.
A hajtás alatt ismét egy rövid összefoglalót olvashattok a forduló mérkőzéseiről.






888.com Premier League Darts - harmadik éjszaka

888.com Premier League Darts
Harmadik hét
Február 24 - Odyssey Arena, Belfast
Gary Anderson 8-1 Mark Webster
Simon Whitlock 8-5 James Wade
Adrian Lewis 6-8 Raymond van Barneveld
Phil Taylor 8-2 Terry Jenkins

Gary Anderson 8-1 Mark Webster

Gary Anderson megtartotta veretlenségét, miután nagyarányú 8-1 győzelmet aratott Mark Webster felett.Webster végig keményen küzdött még egy száz feletti kiszállót is dobott, de ez nem volt elég a mai napon is csúcsformában játszó Anderson ellen.

"Az eredmény nagyon hízelgő rám nézve,
de nem érzem magam különlegesnek a 8-1-es győzelem miatt," fogalmazott Anderson.

"Nem szeretem ilyen nagy külömbséggel legyőzni az ellenfelemet, de tettem amit tettem néha kíméletlennek kell lenni."

"Kihasználtam a lehetőségeimet és Mark pedig nem, pedig nagyon küzdött. Elhibáztam pár duplát, de Mark nem tudta ezeket a hibáimat kihasználni."

"Úgy érzem még több van bennem és nem vagyok boldog semmilyen átlaggal 102 alatt, azt szeretném hogy az átlagom 111-115 között legyen és azt hiszem a 120-as átlag sem lehetetlen."

"De továbbra is győztes formában vagyok ami a legfontosabb."


Simon Whitlock 8-5 James Wade

Az auszrtál Simon Whitlock megszerezte idei első Premier League győzelmét miután ma este legyőzte az angol James Wade-et.Whitlock nagyon jól kezdte a mérkőzést és a szünetik tartotta is jó formáját. A szünet után aztán Wade 5-5-re felhozta a mérkőzést ekkor azonban Whitlock káprázatos utolsó három leget produkált, olyat amit már régen hiányoltunk tőle és hozta a mérkőzést szinte künnyedén.

"Nagyszerű, hogy nyertem és ebből szeretnék egykis lendületet meríteni magamnak a bajnokságra." Mondta az ausztrál.

"4-1-ig nagyon jól ment aztán hirtelen 5-4-nél találtam magam és egy kicsit meg kellett nyugodnom majd ismét a nyilak kezdtek jóhejre menni. Volt pár nagy dobásom és James kihagyott egy pár duplát de megkönnyebbültem amikor végül nyertem."

"Nem volt jó a táblázat alján szerepelni két hét után is pont nélkül, de remélhetőleg a következő hetekben megtudom ismételni ezt a fantasztikus győzelmet."


Raymond van Barneveld 8-6 Adrian Lewis

Raymond van Barneveld folytatta fantasztikus visszatérését a harmadik fordulóban is azzal hogy legyőzte az idei Világbajnokot Adrian Lewis-t. Bár nem volt könnyű dolga hiszen Lewis 7-3-nál egy óriási sorozatot produkálva amiben dobott egy 170-es kiszállót feljött 7-6-ra. De ez nem törte meg Barneveld lendületét és
Hozni tudta a 8. győztes legét ami a győzelmet jelentette számára.

"Bár elhibáztam néhány kiszálló duplát de az utolsó legben már nem volt kétszéges hogy megnyerem a mérkőzést." Mondta a mérkőzés végén a holland, majd hozzátette:

"Adrian dobott egy fantasztikus 170-es kiszállót de továbbra is koncentráltam és erős játékot tudtam produkálni."

"Veszitette már mérkőzéseket 103-as átlaggal vagy többel de jobb nyerni kevesebb átlaggal mint elveszíteni egy mérkőzést magas átlaggal. Továbbra is keményen  dolgozom és kiváncsi vagyok hogy fog Phil Taylor játszani a jövőhéten."


Phil Taylor 8-2 Terry Jenkins

A tegnapi este után kijelenthetjük, hogy Taylor újra remek formában van. A Terry Jenkins felett aratott 8-2-es győzelménél semmi sem példázhatná jobban Taylor szavait: "Készen állok, hogy újra a világ ura legyek."

"Újra nagyon stabil a játékom és nagyon örülök a győzelmeimnek amellett próbálok egyre jobban játszani hétről hétre," mondta Taylor.  "Készen állok, hogy újra a világ ura legyek és ezért mindent meg is fogok tenni amit csak tudok."

"Az év hátralévő részében azon leszek, hogy vissza szerezzem a Világbajnoki trófeát de elötte a Premier League Trófea megtartása lesz az első nagy kihívás."

"Barney fantasztikus játékot produkál hétről hétre és én is egyre jobb vagyok, úgyhogy jövőhéten egy fantasztikus meccset fogunk játszani."



Három forduló után a állás:


Nincsenek megjegyzések: