Oldalak

2011. április 13., szerda

Whitlock szeretné tartani remek formáját

Simon Whitlock reméli, hogy tudja tartani a remek formáját és az első nényben tud végezni az idei 888.com Premier League Darts sorozatban és ezzel biztosíthatja helyét a rájátszásban.









Az ausztrál az utolsó három mérkőzését megnyerte és ezzel jelenleg a harmadik helyet foglalja el. Az utolsó fordulóban múlthéten a holland Raymond van Barneveld-et győzte le ragyogó játékkal 8-5 arányban.
Whitlock nyolc darab 180-t dobott ennyit még egyetlen egy játékos sem dobott ebben a szezonban és az átlaga közel 108 volt, ami a legjobb a ligában.

"Ez közel a legjobb eredményem" mondta Whitlock, majd hozzátette: "Raymond teljessen összetört engem a legutolsó mérkőzésünkön a kiszállóival ezért nagyon koncentráltam és alig figyeltem mit dob Raymond csak mentem előre és csináltam a saját dolgom".

"Elhibáztam egy pár kiszállót és ez rontotta az átlagomat. Ha arra gondolok mi lett volna ha nem hibázom egyetlen kiszállót sem..."!

Whitlock Csütörtökön a 2009-es bajnok James Wade ellen játszik a Motorpoint Arénában az angliai Sheffield-ben. Ez lesz a 10. forduló a 14-ből. Az ausztrál célja, hogy továbbra is versenyben maradjon a rájátszásért és a tavajihoz hasonlóan idén is bekerüljön a legjobb négy közé.

"Nagyon jól játszottam Raymond ellen múlt héten de tudom, hogy továbbra is így kell játszanom ha a négy közé szeretnék kerülni".

"A táblázat nagyon szoros és bárki bekerülhet a négy közé és ezért nekem minden héten nyernem kell. Sokat gyakorlok és ez kifizetődik remélem".

888.com Premier League Darts
Tizedik hét - Motorpoint Arena, Sheffield
James Wade v Simon Whitlock
Mark Webster v Gary Anderson
Terry Jenkins v Phil Taylor
Raymond van Barneveld v Adrian Lewis

Nincsenek megjegyzések: