Oldalak

2011. április 2., szombat

"DWAG" szerint a világ - Kate Hamilton

Egyik angol internetes darts szurkolói magazin nemrég egy exkluzív interjút készített néhány darts játékos feleségével, partnerével hogy megtudjuk hogyan is látják a DWAG-ok (Darts Wifes and Girlfriends) a darts-os életet. Az interjúban három játékos partnere szólal meg névszerint: Debbie Caven, Sarah Osborne és Kate Hamilton. Mi azonban a teljes interjút három részre bontva közöljük ezzel kedveskedve olvasóinknak, hogy átvészelhessék a hosszabb darts nélküli időket. Első interjúban Andy Hamilton feleségét Kate Hamilton-t kérdeztük.




Meg tudnád nekünk mondani hol és hogyan találkoztál darts-os férjeddel?

"Andy és én a Galley nevű pub-ban találkoztunk az angliai Stoke on Trent-ben. Én voltam a tulajdonos, míg Andy a pub darts csapatának tagja. Ennek már 19 éve".

Mennyit tudtál a darts-ról mielött találkoztatok?

"Elég sokat tudtam a játékról,mert én magam is játszottam egy pár évet a női csapatban".

Gyakran látni téged a nagy televíziós közvetítéseken szurkolni a férjednek. Ez a kissebb zártkapus versenyeken megszokott? A helyszínen szurkolni jobb, vagy távolról izgulni? 

"Az első időkben mindenhova elmentem Andy-vel, de a tavai évben egy kicsit visszavettem az utazásokból: Elköltöztünk Derby-beés Andy rendszerint Colin Osborne-al bérel szobát amikor utazik. Élőben nézni nagyszerű ésrzés, bár olykor hasztalannak érzem magam. Otthon a nappaliban nézve a mérkőzéseket olyan vagyok akár egy bomba dobálom a párnákat a televíziónak amikor Andy rosszabbul játszik".

Kívánod néha, hogy a férjednek inkább 9-től 5-ig munkája legyen a darts helyett?

"Néha szeretnék olyan életet élni amit én normálisnak mondok, mert most életünk minden pillanata a darts köré van igazítva még a lányunk esküvője is, de ez az ami boldoggá teszi Andy-t,és én is szeretem a darts-ot. Kompromisszumokat kell kötnünk ahoz,hogy egy bizonyos dolgot elérhessünk az életben.
Nem minden rossz és sok nagyszerű dolog történt velünk ezen az úton".

Milyen kapcsolatok és barátságog szövődtek a játékos családok között?

"Ez egy kicsit olyan mintha két családunk lenne. Egy itthonés egy a darts körökben. Nagyon sok darts-os családdal ismerkedtünk meg az évek sokán úgy mint Colin és Sarah (Colin és Sarah Osborne) és nagyon jó kapcsolatunk van velük és más családokkal a darts-on kívül".

Ma már a fórumokon keresztül igen gyorsan kinyílváníthatják véleményüket a szurkolók a játékosok teljesítményét illetően. Hogyan tudod kezelni a kevésbé pozitív kritikákat?

"Néha nagyon elszomorodok, mert nem minden szurkoló tudja vagy érzi át mi történik a játékosokkal. Az emberek elfelejtik, hogy ők is emberek mint akárki másés nekik is vannak hétköznapi problémáik. Az építő kritika azonban sokszor hasznos és mindenkinek joga van a saját véleményéhez. Csak talán gondoljon mindenki bele amikor a szegény feleség vagy barátnő otthon ül és olvassa a kellemetlen megjegyzéseket".

Mondanál valami pozitívat a férjedről amire büszkén emlékszel vissza akár a darts-al kapcsolatban, akár a darts-on kívül?

"Én miníg büszke vagyok Andy-re. De talán külön megemlíteném a cukorbetegségétés azt hogy ő megtanulta irányítani és együttélni vele. Talán a legbüszkébb mégis arra vagyok amikor a világbajnokságon bejutott az elődöntőbe."

Reméljük mindenki jól szórakozott és sok új információval gazdagodott. Kate-nek és Andy-nek pedig kívánjuk a legjobbakat és köszönjük az interjút.

Nincsenek megjegyzések: