Oldalak

2011. április 12., kedd

"DWAG " Szerint a világ - Debbie Caven

Egyik angol internetes darts szurkolói magazin nemrég egy exkluzív interjút készített néhány darts játékos feleségével, partnerével hogy megtudjuk hogyan is látják a DWAG-ok (Darts Wifes and Girlfriends) a darts-os életet. Az interjúban három játékos partnere szólal meg névszerint: Debbie Caven, Sarah Osborne és Kate Hamilton. Mi azonban a teljes interjút három részre bontva közöljük ezzel kedveskedve olvasóinknak, hogy átvészelhessék a hosszabb darts nélküli időket. Sorozatunk második részében James Caven feleségét Debbie Caven-t kérdeztük.




Meg tudnád nekünk mondani hol és hogyan találkoztál darts-os férjeddel?
"Munkahelyen találkoztam Jamie-vel. Egy regionális darts versenyen találkoztunk. Nagyon ideges voltam és nem ismertem senkit. Én nyertem a hölgyek versenyét, Jamie pedig a férfiak versenyét. Sokat beszéldettünk, késöbb sokat találkoztunk, aztán a barátságból szerelem lett. Tudom nem egy romantikus sztori, de ez van".

Mennyit tudtál a darts-ról mielött találkoztatok?

"Sokat tudtam a dartsról. Édesapám a Derbyshire Darts Organisation egyik nagy embere, és volt játékos is. Sokat kisértem édesapámat versenyekre, és többet tudtam John Lowe-ról és Eric Bristow-ról, mint a 80-as évek pop zenekarairól".

Gyakran látni téged a nagy televíziós közvetítéseken szurkolni a férjednek. Ez a kissebb zártkapus versenyeken megszokott? A helyszínen szurkolni jobb, vagy távolról izgulni?

"El szoktam menni pár Pro tour versenyre, megpróbálok elmenni a külföldi versenyekre is. Amikor nem tudok ott lennia versenyeken, akkor elfoglalom magam, például megcsinálom a házimunkát, bevásárolok vagy ilyesmi. Amikor azonban a versenya végefele közeleg és Jamie még versenyben van, akkor egyre idegesebb vagyok".

Kívánod néha, hogy a férjednek inkább 9-től 5-ig munkája legyen a darts helyett?

"Nagyon ritkán kívánom, hogy legyen "normális" munkája, de az esetek 99%-ban örülök, hogy darts-ozik és szereti amit csinál. Én öztönöztem annakidelyén, hogy legyen profi darts-os. Az én filozofiám: "Egyszer élünk ha ven lehetőséged ragadd meg és csináld"".

Milyen kapcsolatok és barátságog szövődtek a játékos családok között?

"Sarah Osborne-al és Kate Hamilton-al szorosabb a kapcsolatunk mint másokkal, hiszen mindannyian ugyanabban a városban élünk, de elfoglaltak vagyunk,ezért nem tudunk találkozni annyiszor amennyiszer szeretnénk. A többi feleséggel vagy barátnővel csak versenyeken találkozunk, és olyankor jókat beszélgetünk".

Ma már a fórumokon keresztül igen gyorsan kinyílváníthatják véleményüket a szurkolók a játékosok teljesítményét illetően. Hogyan tudod kezelni a kevésbé pozitív kritikákat?

"Én nagy fórum örült vagyok, de nagyon mérges tudok lenni, ha a játékosokat mindenféle támadás éri a fűrumon keresztül. Ha mondanom kellene valamit a fórumozóknak, akkor azt mondanám írjanak véleményt a játékosokról, de ne írjanak bántó személyeskedő megjegyzéseket".

Mondanál valami pozitívat a férjedről amire büszkén emlékszel vissza akár a darts-al kapcsolatban, akár a darts-on kívül?

"Nagyon sok mindent meg lehetne említeni. Nagyon büszke vagyok arra ahogy megtalálta a pozitív dolgokat az életében és ahogy kezeli a cukorbetegségét. Büszke voltam rá amikor megnyerte élete első Pro Tour versenyét még 2009 Májusában és büszke vagyok az esküvőnk napjára 2009 Augusztus 9-ére is".

Nincsenek megjegyzések: