Oldalak

2010. február 8., hétfő

Exkluzív interjú Tony Eccles-el

Tony Eccles nem rég lépett a BDO világából a PDC játékosok világába.
Tonyval egy szponzori szerződés alapján készített interjút az angol We Love Darts szaklap.



Tony Eccles egy új szponzori szerződést kötött a darts berkekben híres starsofdarts.com internetes fórummal. Tony úgy nyilatkozott: "nagyon örülök ennek a szponzori szerződésnek, és boldogan viselem a website logóját, remélem segítségemmel mégtöbb taggal bővül a portál. az idei évben négyezer fontot számoltam csak a nevezési díjakra, úgyhogy ez a szponzorizációs szerződés nagyon nagy segítség egy olyan családapának mint én.

Tony mennyire nehéz szponzort találni?
Ebben a pillanatban nagyon nehéz találni legalább egy szponzort nekünk darts játékosoknak.

Szerinted ez a helyzet csak rosszabb lesz?
Ez a helyzet csak rosszab, és rosszab lesz,de nem azért mert egyre több a darts játékos, ez kifejezetten a gazdasági válság miatt van. Az embereknek mostanában egyre kevésbé van kedvük a szponzoráláshoz.

De neked van szponzorod?
Igen van, de nem volt könnyű találni. Nem voltam mindíg képes arra hogy szponzort találjak magamnak.

A PDC-ben fontos hogy legyen szponzor?
A leg fontosabb. A PDC-ben játszani sokkal költségesebb mint a BDO-ban. Ez közel 20 ezer fontot jelent egy évben.

Tehát a starsofdarts.com nagy segítség neked?
Igen nagyon remélem. Nagy külömbség ez az eddigiekhez képest, és nagyon hálás vagyok.

Miért váltottál a PDC-re, és még mindíg úgy gondolod hogy ez volt a helyes döntés?
Ennek csak anyagi okai vannak, pénzt kell keresnem, és ehez a PDC a legjobb megoldás.

Gondolom nehezebb a top játékosok közé kerülni a PDC-ben?
Igen, sokkal nehezebb, mint a BDO-ban.

A PDC-ben játszani inkább játék, vagy munka?
Ez munka, de annak ellenére megpróbálom élvezni. Nagyon élveztem a játékot a BDO-ban is, de nem kerestem elég pénzt.

Mi volt neked a legnagyobb külömbség a két szervezet között?
Szerintem a mérkőzések lebonyolítása, a BDO mérkőzéseken best of 5 van. A UK Open viszont best of 11-el kezdődik, és a harmadik kör már 17 legből áll. Tehát sokkal hosszabbak, és itt küzdeni kell már az elejétől. Sokkal nagyobb állóképességre van szükséged.

Most már főállású profi vagy?
Próbálok az lenni, szeretném azt mondani az vagyok.

Mi az eredeti szakmád?
Kertépítő, kertész

Ez kemény munka. Milyen hatással volt ez a darts karrieredre?
Mondanám hogy pozitív hatással. Kifejezetten jól játszottam munka mellett, de aztán amikor volt egy karsérülésem munka közben, a dobó karom sérült, szóval a kemény munka nem volt igazán jó hatással a játékomra. A tavalyi év nem volt könnyű, nem dolgoztam túl sokat a szakmámban, de lassan minden egyre jobb lesz. A karom végre rendbejött.

Nehéz volt összeegyeztetni a munkát, és a dartsos karriert?
Igen az volt,rendszerint munka után gyakoroltam, általában az esti órákban.

Mennyit edzel?
Általában két órát gyakorlom minden nap, néha a dupláját.

Hogy állsz a bemutató mérkőzésekkel?
Úgy gondolom, ez nem a legjobb időszak, ami a bemutatókat illeti. Nincs túl sok meghívásom. most leginkább a top tíz, és a legendák érdekeltek ebben.

Van edzőpartnered?
Nem, nem mondhatnám, nincs állandó edzőpartnerem.

Gondolod szükséges lenne egy partner?
Hát igen, egy edzőpartner nagyon fontos. teljesen más ritmusban kell játszani ellene, mint amikor egyedül gyokorolsz. Tehát amikor készülni kell egy tornára, és fel kell venni a ritmust, akkor nagyon fontos egy partner.

Érzed hogy egyre jobban játszol?
Már 23 éve dartsozom,és érzem hogy egyre jobb, és jobb vagyok, Na meg aztán mások szerint is egyre jobban megy a játék.

Mi a terved erre az évre, és milyen terveid vannak hosszútávon?
Az jelenlegi tervem hogy szeretnék a világranglista élmezőnyébe tartozni. Ezt elértem a BDO-ban, a legjobb 4 játékos között tartottak számon sokáig. A PDC-ben szeretnék tartósan bekerülni a legjobb 32-be igy kvalifikálhatom magamat a legjobb tornákra. Ami szerintem megvalósítható, szóval erre törekszem. Aztán a jövőben szeretnék bekerülni a legjobb 16-ba, ami egy kicsit még nehezebb lesz tehát sokat kell dolgoznom érte keményen.

Tony profilja:
Nemzetiség: Angol
Életkor: 40
Születési idő: 1970/01/08
Becenév: The Viper
PDPA: igen
PDC ranking: 34
Website: www.theviper.co.uk

Nincsenek megjegyzések: